Makeover


Kl. 10:58 |



Raggmunk alá Lyxmunk! Gräddfil, rödlök, löjrom och citron.



Entrecote, potatisgratänd med tomat och västerbottenost. Sparris och vitlökstomat alá mat Tina.

Hej bloggisar!

Gårkvällens middag smakade inte helt fel, förutom köttet som vi köpte på ICA som inte var någon höjdare. Trist. Men mätt i magarna blev vi och det var väl ändå huvudsaken ;-) Nu håller jag på att göra mig ordning för att ta en tur ut till plantagen, idag ska nämligen ballisen våran få sig en makeover. Sommarens pellagonier är inte så fina längre om jag säger så ;-)

Vad gör ni idag ?





Kommentarer
Emelie

De där såg inte helt fel ut! :) Muums! Ja, jag såg att ni hade de på Bedlog:en, över 10 lediga platser igår natt! Hittills har natten varit lugn här, varit lagomt pillrigt. Fasiken att man ska ställa tillbaka klockan en timme inatt också, blir ju en arbetstimme yttligare! ;) Håller med dig, lemon är underbar!




Kom ihåg mig?