Just därför!


Kl. 20:19 |
Jag läser underbara Malins blogg och nu ikväll skrev hon ett mycket bra inlägg som jag tycker ni ska läsa. Detta är b.la anledningen till att jag funderar på att lösenordskydda bloggen. Men att lösenordskydda bloggen känns också så fruktansvärt tråkigt. Jag skriver personligt men är inte privat och det är en stor skillnad. Det är så himla mycket jag inte skriver om som är just min vardag som ni inte har en blekaste aning om. Bara så ni vet.

Här är inlägget Malin skrev :-)




Kommentarer
elin ♥ Gravid ♥

Hoppas verkligen att du inte kommer att låsa din blogg! Det är en av dagens höjdpunkter när det är ett nytt inlägg!:)



kram

Malin & Prinsessan

Men tack söta!



Hoppas du kommer fram till något som känns bra för dig. Men visst kommer tankarna fram och tillbaka då och då...



Håller tummarna för att skruttan här blir frisk snart så att vi kan ses :)



Kramisar!




Kom ihåg mig?