Shoppingtips!


Kl. 10:11 |



Nu har TINTINSTYLE kört igång sin MID SEASON SALE och det många godbitar att fynda. B.la fina plagg från Odd Molly & Chillnorway!

Hej bloggisar!

Vilken dimma vi har vaknat till. Idag är jag ledig och ska snart börja göra mig ordning och möta upp Jennie & Linda på INVITO för lunch. Längesen vi sågs så det ska bli riktigt kul. Måste även passa på då jag väl är i stan att hämta ut nya linser och springa in på Rummet och kika en sväng. Tydligen är det 20 % rabatt på allt MARIMEKKO. Då Johan slutat jobbet ska vi åka iväg till Alnön en sväng, mer om det kanske jag nämner sen ;-)

Vad ska ni göra idag ?





Kommentarer
elin-Gravid

mysigt! lagomt till advent är det dags:-)

nää vi tog inte reda på kön. är sååååå nyfiken att jag kan bli galen ibland hihi, men tycker att det är spännande att inte veta också:-))

hur kommer det sig att ni redan sett miraklet 2 gånger?

kram

elin-Gravid

ah vad skönt att få se att allt var bra! jag hade nästan inga gravidsymptom alls. mådde knappt illa men var sjuuuuuuuuuukt trött. och är än! men de är för att jag inte får sova! men imorgon har jag sista arbetsdagen!

jag skulle vilja göra 3D ultraljud! men nu är det så nära ändå:-))




Kom ihåg mig?