Kvällsjobb


Kl. 13:55 |
Hej vänner! Jag ska alldeles strax hoppa in i bilen och åka mot jobbet, dags att göra ett kvällsjobb denna söndagkväll. Helst av allt hade jag velat spendera denna dag med Johan eftersom han åker till våran huvudstad tidigt i morgon bitti och han kommer inte hem förrän nästa söndag! Som tur är har jag mycket jobb inplanerat, träffa lite vänner och på fredag kommer förhoppningsvis mamma och moster hit upp och sover över :-) Så jag tror det blir en bra vecka trots att inte Johan är hemma ;-)

I morgon går vi in i v.16 och denna vecka har det verkligen hänt grejjer med magen. Ni får se i morgon!

Vad gör ni idag förresten ?




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Sitter i bilen på väg hem från Södertälje, haft en mysig helg med nära o kära. Snart har du gått halva graviditeten...så spännande att få följa er. Kram på dig

elin-Gravid

hihi känns helt galet! det har gått såååå himla fort!

tycker att vi nyss satt

med det posetiva testet framför oss! och nu är det inte alls långt kvar:-)

tycker att det har gått hemskt fort för er också! det bara såringer fram! har du börjat känna av den någonting?:-)

jag tycker att det är sååå skönt att jag har fått sluta jobba nu. kroppen håller inte utan en massa vila. nu måste jg komma på en hobby tror jag haha!



kram

Anonym

Å vad mysigt med graviditeten, kan tänka mig att du strålar.. Är mysigt att längta efter någon ibland, blir dessto bättre när J kommer hem sen. Kram Annamaria




Kom ihåg mig?