Dagens Sara


Kl. 12:34 |



Cardigan - Odd molly (ny och perfekt att växa i )
Jeans - Veromoda (som jag inte kan knäppa nu, fick inviga gummisnodden)

Hej bloggisar! Här har ni en sen dagens, bättre sent än aldrig. Odd molly cardigan var det som låg i paketet från tintinstyle som kom här om dagen. En velourtunika som jag visat er tidigare får tyvärr åka tillbaka då den var för stor. Jag chansade med strlk 2 men det gick inte.

Nu är jag hemma från jobbet och jag har haft en underbar kväll även om passet började lite kaotiskt. Så skönt att vi alla har hunnit fika tillsammans och pratat, det händer inte ofta om jag säger så. I morgon är det dags för ett dagpass och sen ser jag framemot eftermiddagen då finaste Emelie ska komma hem till mig och äta middag! Vad jag längtar!

Nu blir det sängen och läsa boken min som snart är slut! Och vänta på att Johan ska ringa såklart :-) Hoppas ni har haft en bra onsdag.





Kommentarer
camilla

Vilken söt!! Gillar OM plagg som inte har allt för mycket mönster! Hoppas du mår bra, såg allt en liten mage på bilden längre ned!



Kram




Kom ihåg mig?