Skön prommis!


Kl. 23:02 |



Idag blev det en skön prommis hem efter jobbet. Jag tog en liten omväg så det blev väl runt 5 kilometer. Skönt! Dock tyckte inte mina fötter att det vara lika skönt som sinnet, dom svullna upp rejält i conversen. Typiskt.

Hej bloggisar! När jag var påväg hem ringde J & berätta att vi skulle på bio strax efter han slutat jobbet. Vi såg fjärde filmen med Jack Sparrow, jag älskar den mannen! För första gången i mitt liv fick jag även uppleva 3D, kul!



 
Min lediga helg har jag fått skjuta fram. Det blir jobb hela helgen, faktiskt ända fram till tisdag kväll. Inte ofta jag gör en åttadagars, men någon gång ska väl vara den första ? Hoppas på en lugn helg & att jag får kila hem lite tidigare i morgon, direkt efter rapporten :-) Vi brukar vara snälla & släppa hem varandra, iaf om verksamheten tillåter. Så jag tog ett skönt bad direkt efter bion & nu ligger jag faktiskt i sängen. Tänkte se ett avsnitt av Bigbrother innan jag ska sova.

Trevlig helg önskar jag er ! Kram




Kommentarer
Vickis

Du gör det bra du gumman!




Kom ihåg mig?