Linsförbud


Kl. 13:16 |


Har ni sett vilka otroligt söta leggings från OddMolly ! Råkade komma in hos en återförsäljare med riktigt bra priser på OddMOlly kläder, deepfling.com! Kika in vettja.

Det gick väl inte så bra som jag hade tänkt mig hos optikern! En veckas linsförbud & nytt återbesök på måndag. Tydligen har jag fått "prickar" på ögat som tyder på att ögonen är torra. Så nu måste jag damma av glasögonen, usch va jobbigt! Med största sannolikhet har prickarna gått tillbaka tills på måndag & då ska vi diskutera om jag ska fortsätta med dom jag har eller testa andra dygnetruntlinser. Att gå tillbaka till glasögon varje dag är inte något alternativ för mig!

Nu ska jag strax bege mig mot Granloholm för att fixa till det sista på grupparbetet; Postern & powerpoint presentation!




Kommentarer



Kom ihåg mig?