dagens sara


Kl. 13:42 |



Väldigt enkelt, allt från Gina tricot!

Hej bloggisar! Nästa vecka är det Juni, visst är det galet ? I love it! Idag börjar jag jobba klockan 16.00 så idag tog jag en VÄLBEHÖVLIG sovmorgon. Just nu befinner jag mig i en tung jobbperiod men jag ser ljuset komma närmare & närmare (läs semester).

 
Innan jobbet ska jag till optikern & se så att mina ögon har repat sig så jag får börja med linserna igen. Jag har haft glasögon en vecka nu & det har verkligen varit jobbigt. Men ska jag vara ärlig så har jag fuskat en dag & haft i linserna under vårruset ;-) Tror det bara blev i ca 4 timmar. Hoppas det inte gjorde skada!

Nu kila ner till tvättstugan där jag handtvättar lite Oddmollykläder & Chillnorway- tunika! Inte ofta jag är där nere.





Kommentarer



Kom ihåg mig?