wednesday diary


Kl. 20:20 |




Ett rykande färskt nummer från Topphälsa fick följa med hem idag. Den bästa tidningen just nu enligt mig! Idag anmälde jag mig till vårruset, 5 km på 25 minuter ska jag klara!

HELG!

Åååå i morgon är jag ledig
från jobbet & det känns så himla skönt. Dock kommer jag spendera många timmar till att plugga men det gör mig inte så mycket. När jag kom hem från jobbet för ca en timme sedan så förberedde jag dagens middag, Avocadosallad med buffelmozarella, biffar alá preovencale & tzatziki! Till efterrätt ska vi faktiskt smaska på Ben & Jerrys. Mums!

Ikväll har vi lite onsdagsmys här hemma eftersom J åker till Åre i morgon med grabbarna. Jag är inte alls avundsjuk ;-) Inte ett dugg! Men jag får se framemot nästa helg för då blir det en tur ner till huvudstaden för mig:-)

Kram





Kommentarer



Kom ihåg mig?