Smoothie


Kl. 21:19 |


1 dl turkiskyoghurt
1 dl frysta bär t.ex hallon
1 dl vispgrädde
1 dl bubbelvatten
Ev lite is

Mixa allt i en bländer, häll upp i stort glas & NJUT!

Hej bloggisar! Jag laddar men smoothisen ovanför & den är så god. Idag har jag haft en riktigt seg dag som mest har bestått av plugg & vila. Känner mig yrslig & det beror troligtvis på att jag har haft en riktigt lat dag. Nya tag på fredag då min 3 dagars ledighet börjar :-) Om 20 minuter är det dags att hoppa in i bilen, så nu måste jag göra mig ordning :-)

Kram!




Kommentarer
Ann-Sofi E

mmmm...vad den såg god ut.jag måste nog göra en sån i morgon...jag har ju hallon i frysen, får inhandla yoghurt. Lycka till med pluggandet Kraaam.

Malin & Prinsessan

Åh vad smaskig den ser ut! Och jag gillar att det inte är banan i den. Är ju alltid det i smootihes annars och jag gillar icke bananer :P



Kram!




Kom ihåg mig?