Friday diary


Kl. 22:27 |



En dröm som jag hoppas kommer gå i uppfyllelse är att få bygga mig ett eget hus. Gärna vid havet med STOR tomt & fin utsikt. Det ska vara högt i tak & gärna med etage & öppen planlösning.

Bild: Aftonbladet

@work!
Har 3 nätter framför mig & tror vi kommer få hyffsat mycket att göra inatt. Imorgon har jag bett Johan väcka mig vid tretiden så jag hinner njuta solen någon timme innan det är dags för natt 2. En lång PW är planerat!



Idag då vi vakna for vi till himlabadet & badade bubbel & basta. Vi hade tur också med att få uppleva en arombastu, det var verkligen avslappnande! Han hade blandat en doft som var kärlekensdoft med en citrusdoft & jag lovar, det doftade ljuvligt! Då vi kom hem var vi helt slut & tog en powernap! Sen såg vi en fransk film efterföljt av så ska det låta. Och nu är jag här, på jobbet. Hoppas ni har en bra fredagkväll!





Kommentarer



Kom ihåg mig?