En bra eftermiddag!


Kl. 21:41 |


Nelly har fått in många fina ting från ODDMOLLY, b.la denna ursöta !

Hej fina ni! Jag ligger redan i sängen, är så trött. Men ska försöka att se bigbrother här i sängen innan jag somnar. Ikväll har vi haft besök av Sandra, Erik & lille Svante. Jag svängde ihop fläskfilé tapenad men jag styla om receptet lite så det blev mycket godare denna gång! Den som ville fick ta jasmineris, sallad & en dijonsenapsvinegrett. Det verka som det gick hem :-)

Imorgon ska de bli snö & det är väl typiskt när vi väl är lediga tillsammans på dagen? Vore mysigt att sitta ute i solen med några tidningar & bara myst. Men vi får nöja oss med himlabadet & det kommer nog inte bli så dåligt det heller. Myyys!

Jaja, hoppas ni har haft en bra kväll. Kram på er!




Kommentarer



Kom ihåg mig?