Universal Studios


Kl. 03:20 |




Rollercoastern som J åkte två gånger. Jag vågade inte ;-)



LUNCH! Chicken sandwich with chicken & cheddarcheese. Mums!



Vi har fått uppleva riktigt bra 3d + 4d movies. The Simpsons var helt fantastiskt! Universal Studios handlar mycket om hur filmer görs & har man tur spelas det in en film & möjligheten till att få vara statist är då stor. Många gator kan kännas igen från filmer & serier, t.ex The God father & Hajen.

Vilken dag! Helt fantastiskt. Dock tror jag att parken bredvid, Island of adventure är ännu bättre & dit ska vi på tisdag. I morgon ser jag fram emot en dag på AQUATICA, som är ett vattenland alldeles bredvid vårat hotell. Ska bli riktigt skönt med sol & bad, vilket vi inte hunnit med ännu förutom ett dopp i polen vid vårat hotell som inte är så mycket att hurra för. 

Hoppas allt är bra med er & att det är fint väder hemma i Sverige. Här i Florida verkar det vara samma väder varje dag, strålande sol närmare 40 grader på dagen & till eftermiddagen åsk-oväder. Faktiskt mysigt då det börjar blixtra & dundra & faktiskt riktigt skönt med lite regn eftersom dagarna är så heta.

Nu ska vi se film innan det är dags att sova! Tidiga mornar & tidiga kvällar är våran melodi om vi ska orka med allt roligt här :-) Tjingeling!




Kommentarer
Jenny S

Vad underbart! Härligt väder och mycket spännande att se. Jag blir sugen att börja planera resa till USA jag med! Ser fram emot nästa uppdatering!

Kram




Kom ihåg mig?