Sista kvällen


Kl. 23:58 |

Florida tid: 17.57
Svensk tid : 23.57




Godaste Hamburgermålet åt vi på COCOA BEACH! Varför finns det inte sötpotatis fries hemma i Sverige ?

Hej bloggisar!

Alldeles strax ska jag börja göra mig fin inför kvällen. Sista kvällen ska vi spendera på våran favoritrestaurang här i Orlando. I kväll tänker vi slå på stort & då måste jag givetvis ha min finaste klänning & sötaste klackarna! I matväg blir det 3-rätters & en eller två flaskor rödtjut! Är alldeles säker på att vi kommer få en fantastisk kväll tillsammans. Nästa gång vi hörs befinner jag mig troligtvis på svenskmark, om jag inte får tid över i morgon.

KRAM!





Kommentarer
Linda

Välkomna hem! Titta in på lite rabarberpaj på lördag vettja? =)

Linda

Tack! Näe imorrn har jag nog inte orken men får väl se..annars söndag kanske? =)




Kom ihåg mig?