Seaworld


Kl. 02:50 |


Underbara trädgårdar med vackra blomster





Fantastisk show med späckhuggare



Aquarium med fiskar, hajar, rockor mm. Fantastiskt!



Cupkakes inne på starbucks.. dock blev det ingen för oss ;-)



MANTAN! Givetsiv åkte vi alla karuseller. Mantan var värst.

Svensk tid: 00.49
USA : 18.49

18 juni. Vädret är soligt med lite vita moln, temperaturen har legat runt 35 grader.

Hej bloggisar! Vi har fritt internet på hotellrummet, så här kommer en liten hälsning från oss :-) Idag har vi varit på SEAWORLD som verkligen har varit en upplevelse. Rekomenderar alla att besöka den parken om ni någon gång ska till Florida, Orlando. När vi kom hem skynda vi oss och bytte om till badkläder & la oss vid polen. Riktiktig varmt har det varit. Nu ligger vi i sängen & varvar ner med ett glas Rosé gjord på den finaste druvan ZINFANDEL!

Alla tv-kanaler sänder väder nu då det är tornado varning i Florida, men jag tror vi klarar oss då den befinner sig ovanför Orlando och längst östkusten. Men det börjar bli lite molnigt så man vet aldrig. Men visst vore det häftigt att få uppleva en riktig storm ;-)

Nu måste jag börja göra mig ordning för kvällen, planen är att leta upp en restaurang som serverar en riktig god köttbit & ett gott röd vin! Sen om det blir lite shopping vet jag inte, beror lite på vädret också. Blir det storm så blir det nog en filmkväll på hotellrummet.

Tjingeling!




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Åh vad härligt det ser ut, jag hade gärna åkt alla karuseller med dig. Jag älskar när det går fort men helst inte snura runt runt runt. Ha en fortsatt trevlig resa. Kram

Sara

Jag får flaschbacks=) Härliga Florida!

Må så gott, här hemma är det askallt och massa mygg=) Kram

Jenny S

Hej!

Vilken härlig semester ni verkar ha! Njut ordentligt nu!

Kram <3




Kom ihåg mig?