iPAD 2


Kl. 06:32 |


Igår var vi till ett shoppingcenter med närmare 300 butiker som heter FLORIDA MALL. Givetvis gjorde vi ett besök i APPLESTORE butiken & jag blev riktigt förtjust i en iPAD2. Min bloggdator börjar närma sig bäst före datum & då sista dagen är kommen ska en Ipad2 få ta över.


Hej bloggisar! Allt är bara bra med oss här i Florida. Hur är det med er ? Idag har vi varit på Island of adventure och åkt massvis med karuseller, dock var Universal Studios snäppet bättre och mer lämplig för vuxna! I morgon är våran sista dag här nere i paradiset så vi hoppas givetvis på lite sol för då ska vi ligga vid polen och bara ta det lugnt. Onsdag kväll klockan 19.00 (svensk tid ca 01.00) lyfter planet mot manchester där det blir ett planbyte & vidare till Arlanda! Läste precis Aftonbladet där det stod att tropisk värme är påväg till Sverige och det känns riktigt bra att få komma hem till fint väder :-)

Nej, nu ska jag lägga mig och försöka sova några timmar. Är helt slut efter dagen på Island of adventure! Benen & fötterna är så otroligt trötta, så mycket motion har det blivit, vi bara går och går! Ska bli otroligt spännande att ställa sig på vågen då jag kommer hem, kommer säkert ha en hel del att jobba med trots all motion! Kanske ska köra en tävling  om vem som gissar rätt på hur många kilon jag har gått upp ;-) Hur många kilon det än är så har det varit värt varenda hekto, för maten är så god. Älskar maten här i USA! Ett eget blogginlägg kommer komma om just maten, så håll utkik! ;-)

Tjingeling




Kommentarer
Annamaria

Hej, verkar som ni haft en underbar semester!! Blir verkligen sugen att åka dit :)!! Kram annamaria




Kom ihåg mig?