Garderobsrensning!


Kl. 11:51 |


Kaos! Vi har sex stycken garderober i vårat sovrum som vi har delat på. I framtiden är det tänkt att vi ska ordna med nya garderober med skjutdörr. Egentligen skulle vi ordna med det då vi köpte lägenheten & renoverade för fullt. Men av någon anledning har vi skjutit upp det.



En halv svartsäck har fått lämna garderoben...


Istället för en tur in till stan i det blåsiga vädret tog jag min an garderoben! Har länge tänkt att rensa ut & göra en investering, men har bara skutit det framför mig. Tillslut fick jag ihop ungefär en halv svartsäck med kläder som ska skänkas till befolkning i ett U-land! Lägga ut på tradera är jag för lat för :-)

Jag behöver fylla på med :

- Baslinnen, gärna ribbade i färgerna, vitt & svart
- Olika former av toppar passande till jeans & shorts
- Nya underkläder





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Jo, det blåste upp lite nu på eftermiddagen. Men satt man i lä var det superhärligt :)



Härligt med lite garderobsrensning, gjorde jag med förra veckan!



Kram kram




Kom ihåg mig?