2 Juni


Kl. 10:42 |

Hej bloggisar! Igår gick vi in i sommarmånaden juni, underbart! Semestern kommer allt närmare & det känns mer än välbehövligt än någonsin. Har ni några semesterplaner ? Vi ska, som ni redan vet, åka till Florida 17 Juni. När vi kommer hem har jag en vecka till semester & Johan har två veckor till. Men redan imorgon tar jag ut en semesterdag vilket betyder att jag blir ledig i tre dagar nu i helgen, vilket var väldigt länge sedan. Vet inte hur många pass jag har kvar innan semestern, men inte är det många. I sommar går jag över och jobbar natt, vilket är helt underbart under just sommaren. Mera ledighet & det är ljust dygnet runt = Lättare att jobba natt!


Tjingeling





Kommentarer
Victoria

Alltså jag vill ju INTE att Simon ska vara mullvad men jag tror det då han inte gjort något knas utan bara varit en väldigt enkel och reko kille. Vi får se vad som händer..har jag fel blir jag glad!

Jo jag har tv 11 så brukar titta på 22.00 sänningen.




Kom ihåg mig?