wednesday diary


Kl. 17:49 |


Jag glömmer ofta bort att kika in hos Nelly.se när jag är ute efter ett ODD MOLLY plagg. Nu är jag på jakt efter en fin klänning till 30-års fest vi ska på nästa helg. Denna silk sleeveless är ju bara så underbar. Dock finns den inte i min storlek. Vet ni om den finns någon annanstans att få tag på ? Jag har storlek 1.

Hej bloggisar!
Hur är det med er idag ? Själv så är jag lite småseg, men det brukar jag vara då jag går av efter 2 nätter. Ställde klockan på 13.30 men råkade trycka av den helt så vaknade strax före klockan 15.00 av att dom sopade här utanför. Vilket tur säger jag, tror säkert jag skulle kunna sova i många timmar till. Jag försöker alltid att stiga upp lite tidigare då jag går av & ska vara ledig, men oftast är det svårt. Men men, jag kommer säkert kunna sova gott i natt ändå!

Nu ska jag läsa era bloggar & sen skriva ner vad jag ska handla. Tror det lutar mot någon kycklingrätt ikväll med bacon & dragon!




Kommentarer



Kom ihåg mig?