Välkommen sista semesterdag!


Kl. 14:07 |


Busenkel & supergod smörgåstårta gjord på polarkaka, tonfisk, räkor & massvis med gravadlax!

Som rubriken lyder är det sista dagen på min semester. Egentligen skulle jag börja jobba måndagnatt men lite övertid är ju aldrig fel. Klockan 06.00 ringer klockan i morgonbitti & jag minns inte sist jag steg upp så tidigt ;-)

Idag ska vi fira Johan eftersom han åker till stockholm i morgon & blir borta på sin födelsedag, 29 år bli min kära sambo. Till frukosten i morse fick han öppna sitt paket, en ny peakhood! Mycket välbehövligt då hans förra fick små ben & sprang iväg & gömde sig. Den är riktigt fin, grå med lila detaljer. Om en timme kommer svärfölädrarna & vi ska bjuda på fika. Senare tar vi bilen ut mot havet, Lörudden ska få sitt första besök från oss i sommar!

Vad gör ni idag ?




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tack för tipset! Vart i Birsta ligger det? Dålig koll jag :)



Njut av din sista semesterdag nu! Planerna lät ju helt okej :D



Kram!

Ann-Sofi Engström

Vilken smarrig smörgåstårta!!!

Själv ska vi ut med båten till Åkeröviken...22 grader är det där nu.Det blir nog ett dopp eller två... Sen blir det grillning med goa vänner som redan är där med sin båt.

Emelie

Den där såg INTE dum ut!!! Mums!




Kom ihåg mig?