Thursday diary


Kl. 19:12 |



Svart linne - VILA
Stickad tröja - VILA Shoppingtips! Ny för dagen. Jag var ute efter en storlek S men de var slut. Så jag testade att gå upp en storlek & denna blev härlig oversize. Så mitt tips är att ni går upp en eller två storlekar :-) DOck tror jag ni får löpa dit om ni vill ha en, de går nämligen åt som smör!

Hej bloggisar!
Strax ska vi åka ut till Bergsåker & få träffa lille Teo för första gången. Eller första gången för mig & andra gången för Johan :-) Känner mig dock lite stressad eftersom jag har natt 2/3 framför mig men jag börjar ju ändå inte förrän 21.15 Idag kom jag upp sängen strax efter klockan 15.00 & det var riktigt skönt. Nu på eftermiddagen har jag hunnit med att hämta ut två paket som jag väntat på, b.la mer kaffe till våran tassimo!

Vi kanske hörs lite senare om det blir lugnt på jobbet :-) KRAM!





Kommentarer
i min lilla lilla värld

Älskar stickat!

Malin & Prinsessan

Superfin! Kikade på den här om dagen.. Imorrn är det nog shoppingdag, ska kika lite mer då, hihi :)




Kom ihåg mig?