Saturday diary


Kl. 17:35 |
Hej bloggisar! Ute regnar det för fullt & det är lite skönt eftersom jag ändå bara jobbar & sover ;-) Äntligen har jag samlat på mig lite sömn idag & känner mig redan som en ny människa. Jag som vanligtvis brukar kliva upp & vara jättetrött efter ett nattpass, men inte idag :-) När jag steg upp så visade sig att jag har en sjukling här hemma, stackarn. Nu har jag proppat i han lite alvedon & några strepsils att suga på så hoppas han bättrar på sig så han kan njuta sista semesterdagen i morgon.

Alldeles strax ska jag sätta igång med middagen som får bli lite rester & en tomat & basilikasallad! Svärmor & svägerskan hade varit ut till söråker idag och lämnade av basilika, tomater, sallad & gurka. Tusen tack!




Kommentarer
Emelie

Han har inte gjort något speciellt! ;) Han är bara så underbar ändå! :)




Kom ihåg mig?