Monday diary


Kl. 14:10 |


Grattis Johan på 29-års dagen!

Födelsedagsbarnet är inte hemma utan befinner sig i huvudstaden. I morse ringde han & väckte mig med den underbara nyheten om att en superfin kille kom till världen igår! :-) Gissa om jag är lite avundsjuk  då han förmodligen kommer få snosa på den lille rackaren ;-)

Just nu springer jag upp & ner till tvättstugan, maskinerna håller på att handtvättar för fullt tunikor från Odd Molly & CN. Några blusar ska också köras. Känns så skönt att få det gjort idag :-) I kväll går jag på min 1:a natt & det känns väl sådär, jag hade gärna varit ledig en vecka till men så kommer det kännas för alla då semestrarna är slut. Efter tvättningen får det bli en sväng till ryggis för PW + jogg & sen bara mysa på  hemma, kanske se filmen svinalängorna. Har du sett den ?




Kommentarer



Kom ihåg mig?