Livrädd!


Kl. 11:54 |


Jumpsuite - köpt i USA. Helt underbar att mysa i hemma.

Typiskt! Här har ni en tjej som är livrädd för getingar & då menar jag verkligen LIVRÄDD! Kommer det in en geting i lägenheten är jag gärna den som lämnar lägenheten & väntar till J kommer hem. Nu när jag skulle sätta mig ute på ballisen så kommer det naturligtvis en geting vid pellagonerna. Då jag skyndar mig in & ska stänga dörren så smiter den naturligtvis in, suck! Nu är den i vardagsrummet & jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Getingen är för ovanlighetensskull ganska liten, så jag kanske klarar av att döda den ?  :-S

1. Döda getingen
2. lämna lägenheten & vänta till J kommer hem
3. knacka på hos grannen som förhoppningsvis inte är rädd & dödar den åt mig
4. Getingen förstår sitt eget bästa & hittar vägen ut





Kommentarer
i min lilla lilla värld

Jag hade kört på Döda den =)

Sara *SARASDIARY*

Sara: Den flög ut själv som tur va hihi




Kom ihåg mig?