Friday diary


Kl. 12:48 |
Jag blir snart galen! När jag har lediga nätter har jag så svårt att sova. Snart får jag ett psykbryt! Inatt har jag varit uppe och gått i lägenheten, lagt mig en stund i gästrummet för att inte störa J med mitt suckande & vridanet. Jag aldrig haft bekymmer förut så jag förstår liksom inte vad som är problemet. När jag la mig i går var jag verkligen trött.

Någon som har ett tips att dela med sig av eller som har samma bekymmer ? Om det ska forstätta såhär kommer jag ha en tuff sommar framför mig...

Sådär, nu har jag fått klagat lite ;-) Hur är det med er bloggisar ? Äntligen Fredag eller ? :-) Själv så blir det jobb hela helgen, 3 nätter har jag framför mig med första idag. Vi har tagit sovmorgon här hemma & bara slappar just nu. Men snart ska vi ta tag i denna dag & bege oss in mot stan. Då vi fyllde år fick vi nämligen presentkort på RUMMET & vi tänkte försöka komma överens om något fint till lägenheten...




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Lyssna på ljudböcker, eller avslappning-cd...har du provat spikmatta? På mig fungerade spikmatta men även avslappnings-cd bra, jag hade en period i mitt liv när jag var vaken dygnet runt...inte bra. Det sliter hårt på en och man trissar upp sig själv innan man lägger sig och oroar sig om hur det blir denna natt... Hoppas det löser sig. Kram på dig!




Kom ihåg mig?