Tuesday diary


Kl. 11:42 |


På mitt nattduksbord... Paganinikontraktet är spännande från första sidan!

Hej på er bloggisar! Hur mår ni ? Själv så mår jag riktigt bra, sov hela natten så nu är jag laddad för ett kvällspass på jobbet. Innan jag ska ta bussen till jobbet så blir det lugna gatan här hemma, kanske att jag kokar ihop kvällens middag till J så att han slipper, korvstroganof står på matsedeln för denna tisdag 4 januari. Vad ska ni äta idag ?

Nu : Dricka upp kaffet & läsa lite bloggar.




Kommentarer
Sanna

Den läte jag ut förra veckan, överaskande bra faktiskt, men jag tycker nog att deras förra bok var bättre, Hypnotisören.

Sara

Sanna: Hypnotisören var riktigt riktigt bra :-)

Ann-Sofi Engström

Här blir det rester från igår kycklingfile' och massor med grönsaker.

Fia

Började precis på samma bok för ett par dagar sen! Gillade föregående bok!




Kom ihåg mig?