Trettondagen


Kl. 12:10 |


På söndag startat äntligen en av fina favoritserier igen, solsidan! Tycker nog att de valt en konstig dag att visa på, tyckte det var perfekt då den visades på tv4 kl 22.00

HAPPY trettondag! Idag ska julen städas bort här hemma & det kommer gå ganska så fort. Vi har nämligen bara 4 st adventsljusstakar & en julstjärna. Samt lite julkulor placerade i vasar & på fat. Egentligen skulle jag vilja ha våran stora ljusstjärna kvar hängades i vardagsrumemt eftersom den är så otroligt fin. Där gjorde J ett bra val, fast jag var lite skeptisk till en början ;-)

Nu ska jag hoppa in i dushcen & göra mig redo för dagen, tror det blir en tur in mot stan. Kanske kommer man hem med en eller två kassar...




Kommentarer
Emelie

Solsidan är ju bara såå bra! Vi kommer sitta spikade framför det här hemma!! :) Jag tycker det ska bli jätte skönt att stoppa ner julsakerna i förrådet igen! ;)

Anna Schenell

När du tittat klart på Solsidan måste du se Våra vänners liv(finns på SVTplay), om du inte sett den! kramkram




Kom ihåg mig?