tgif


Kl. 17:05 |


Äntligen är det fredag & jag älskar´t!

TGIF! Kom hem från jobbet för en liten stund sen & försöker varva ner & som tur är gör jag det ganska bra då jag läser era bloggar. Nu är det helg men jag jobbar min 2:a helg på raden nu, kvällspass imorgon & dagpass på söndag. Känns helt ok. Innan jag kunde fara hem så var jag tvungen att fixa några todos.

Ikväll är börjar Let´s dance & det ska bli så roligt att se Bagge & Weise dansa. Let´s dance = det nya fredagsmyset! 

Vad ska ni äta ikväll ? Här hemma blir det en lättare variant av favoriten pasta carbonara! Ska b.la byta ut bacon mot kassler & inte använda fet grädde (äkta carbonara inehåller ingen grädde).  Jag är lite misstänksam att det inte kommer att bli bra, men enligt receptet så ska det bli riktigt bra. Litar på det. Till fredagsmyset har jag köpt hem lite chips till J + att jag ska skära upp grönsaker som även kan dippas. Jag håller mig till det sista alternativet så gott jag kan ;-)

Vi hörs säkert senare kväll !




Kommentarer



Kom ihåg mig?