sunday diary


Kl. 12:58 |


Färska röda krispiga tulpaner pryder köksbordet, NJUUTER!

Hej bloggisar! Snart är det dags att åka mot jobbet, men först blir det en kopp kaffe & blogga lite. Dessutom måste J komma hem från skidturen som han stack iväg på för ca en timme sen. Vilken tur han har med vädret! Själv så har jag plockat lite här hemma & sett på sprinten, vad spännande det var!

Ikväll är det solsidan som jag hoppas kunna se på jobbet, annars får det bli från datgorn när jag kommer hem. Helt klart favoritprogrammet just nu.

Vad gör ni denna soliga söndag ?




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Underbart med tulpaner....

Jag har som vanlig varit ute på lång-PW,idag i strålande sol och sällskap. Hoppas ni får det lugnt på jobbet.

Sofia

Vårigt och fint! Ska själv köpa nya i dag då de gamla ser en aning trötta ut...




Kom ihåg mig?