Rummet&fröken Sara


Kl. 17:17 |


MATEUS porslin finns det gott hos RUMMET! Jag for hem med en grå spetstallrik, så fin!



Sötaste burkarna...



Ett fins skåp med mycket färg! Skulle passa fint i gästrummet hos oss...

Nu är lägenheten städad & doftar citronsåpa! Det har tagit många dagar innan jag tog tag i den tråkiga städningen, så idag blev det gjord. Phuuu! Som ni ser så har jag varit in på rummet en sväng idag, finns så mycket fint där! En inredningsbutik helt i min smak.

Innan besöket på rummet så blev det en lunch på tant anki & fröken med snällaste Emelie. Tack för en härlig stund! Vi tog båda sallad med rökt lax & det smakade riktigt gott. Ser redan fram emot nästa gång!

Nu ska jag kasta mig i soffan & njuta några minuter innan J kommer innanför dörren, han vill ut och åka skidor. Dock skulle jag hellre se en bra film med tända ljus, men tror han får som han vill.

Kraaam!




Kommentarer
Emelie

Tack för en mysig lunch idag! :) De var jätte trevligt! Vi får boka in en till dejt framöver! Sist jag var in på Rummet var de ganska utplockat på hyllorna (direkt efter jul) Nu ser de ju ut som att dem har mycke Mateus porslin! Grått är ju riktigt snyggt och går alltid hem! :) Kram!

Sara

Emelie: Tack själv! :-) Nu finns det mycket fint på rummet igen, nästan farligt att gå in där :P Krams!




Kom ihåg mig?