Orkidé


Kl. 22:17 |

 

Finaste orkidén fick jag av min älskade sambo på nyår. Den står sig så fint i vardagsrummet.

Ingen av er bloggläsare som känner mig vid det här laget, har väl inte missat att min favorit blomma är just Orkidén. Den är lätt att sköta (läs: behöver inte ofta vatten) & finns i olika fina färger.

Nu har jag bytt om till myskläder & krupit ner i soffan med ett glas rött i handen & Underworld på kanal 6. Jag har haft en lugn kväll på jobbet med endast 3 patienten att sköta om. Hoppas det inte har fyllt på sig allt för mycket tills imorgon! Just i detta nu sitter Johan & jobbar, han har haft beredskap hela veckan & faktiskt har han fått jobba lite 2 nätter denna vecka. Nu hoppas jag att han snart är klar så vi kan se filmen tillsammans & fredagsmysa lite.

Fredagsmyser du ?




Kommentarer
Marie

Vad fint ni har fått Sara du är duktig på att inreda:)

Kram Moster

Catrin

Åh min favorit är också orchidée! Underbara. Blommar länge, synd bara att de är utan blommor så länge när de väl tappar dem...




Kom ihåg mig?