Finaste matsalsbordet


Kl. 17:42 |




finns hos BOOM! Synd att det inte får plats hemma hos oss. Men den dagen vi flyttar till hus så kommer det definitivt bli ett liknande matbord i matsalen. Det är vi överens om (vilket vi annars inte är ofta ang inredning).

Godkväll bloggisar! Vilket hemskt väder det är ute, jisses. Kvällens planer var att bege mig upp på södraberget tillsammans med min fd kollega Eva, men som ni förstår så blev det inställt. Mycket trist  eftersom det var längesedan vi sågs. Istället ska jag nu ägna mig åt att springa upp & ner till förrådet med julsakerna & piffa till lite här hemma.

Kl 21.00 finner ni mig bänkad i soffan med tv3 på tv´n, Svärdet & spiran del 2 sänds då. J har läst boken & jag tyckte 1:a delen igår var helt ok...

Ha en fortsatt trevlig trettondag!





Kommentarer
Emelie

De där bordet föll mig i smaken. Riktigt fint!! :)




Kom ihåg mig?