Coconut!


Kl. 16:54 |


Favoriten nr 2 hos bodyshop kunde jag inte låta bli att köpa då det var halva priset. Min fredagkväll kommer snart invigas med ett härligt skumbad! Min absoluta favorit är Moringan om ni undrar ;-) På bilden se ni även en liten skymt av vårat nya vita matbord! Äntligen, som jag har längtat!

TGIF! Äntligen är det helg, eller vad säger ni ? På mitt schema stod det ledig lördag & söndag, men det blev ändrat idag. Blir ÖT lördagnatt & det känns faktiskt bra. Enda planen jag har i helgen är att försöka komma ner till hudiksvall en sväng imorgon.

Påvägen hem från jobbet blev det ett kort stopp på stan, där blev det ett besök på b.la åhlens eftersom jag måsta verkligen fylla på blockljusförrådet. En sväng in till systembolaget blev det också för att köpa kvällens rödtjut som ska serveras till maten. Hör & höpna men det blev inte något vin från den godaste druvan Zinfandel. Ikväll ser jag verkligen framemot Let´s dance, undra vad Weise häver ur sig denna fredag kväll ?

På kvällens meny står det Ugnsrostade grönsaker med färsk rosmarin & honung (läs rödbetor, morötter & palsternacka). Stekt biff med färsk timjan samt bearnaisesås. Till det serveras också en enkel sallad med ruccola.


KRAM!





Kommentarer
Emelie

Moringan är en favorit här också, men även duschkrämen i lemon, luktar underbart! Fredagens middag hördes väldigt väldigt smaskig.. Ja, undrar vad han häver ur sig ikväll.. ;) haha.. En dejt måste vi ordna snart, sitter i tentaplugg nu men efter måndag är jag fri som en fågel igen! ;) Trevlig helg fina du! :) Kram!!




Kom ihåg mig?