Behov av en ny väska


Kl. 10:59 |



Snygg väska från GT, 299:- Kommer ut i butik nu v.2 Jag är verkligen i behov av en ny, kedjor som är sönder & ett litet hål här & där.


Hej söndag!
Sitter på jobbet & har det ritkigt bra. Snart dags för lunch & det blir lite rester, Pasta carbonara & sallad med god vinäger. Mums! Vädret ser lovande ut idag så det kan nog bli en skidtur när jag kommer hem. Sen hörde igår kväll att vi tydligen ska på barnkalas i eftermiddag, trevlans :-)



Hoppas ni har en bra söndag!





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Vilken fin väska....blev nästan sugen på en sån jag med. Jag är "väskoman" tittar alltid på väskor och har alldelse för många tycker Stefan hi hi hi. Idag var det kanonväder, vi tog en riktigt härlig PW i solen. Ha det gott i skidspåret. Kram

elin

Hejsan!

Tack så mycket! "tavlan" fick jag i julklapp av min sambo, ska fråga vid tillfälle vart ifrån han köpt den!

Men annars, sök på kakao ögon tavla :)



kram




Kom ihåg mig?