Välkommen februari


Kl. 18:26 |
Februaris första dag & vi går mot ljusare tider. Visst känns det härligt ? Idag har jag haft en bra dag på jobbet, eller så bra som man kan ha det just nu. Nästa vecka blir det ordning o reda igen & det ska bli riktigt skönt. Idag avsluta vi dagen med föreläsning om hjärtsvikt. Som ni säkert vet ska akutmedicin + akutkirurg att slås ihop till ett AVA, så personal från akutkirurg kom över för att lyssna på föreläsningen. Mycket trevligt!

Idag fick jag även ett mejl
som jag blev så glad över, det stod nämligen att jag har blivit antagen till en kurs jag sökt men som jag stått på som reserv. Så nu ska jag plugga en kurs på 15 HP. Hur bra som helst att få ihop dom poängen eftersom det verkar meningslöst att skicka in en ansökan till en VUB..

Hoppas ni har haft en bra dag denna första februari! Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad & läsa min bok...




Kommentarer



Kom ihåg mig?