Tvättstuga


Kl. 12:32 |


Matrevolutionen fick följa med hem igår från birsta, kunde inte låta bli då jag fick 20 % på boken ! :-)

Godmorgon bloggisar! Idag har jag tvättid i stora tvättstugan för 2:a gången på dessa 2 år vi bott här. Jag har insett att sängkläderna blir förstörd då dom körs i våran tvättmaskin som vi har i lägenheten. Så om ca 30 minuter måste jag springa ner igen ;-) Vi har blivit riktigt bortskämd med egen tvättmaskin, så skönt att slippa boka, passa tider & springa upp & ner i trapphuset.

Annars kommer denna lördag gå åt till att städa lägenheten & förbereda inför kvällen då det vankas middag här hemma! Vad ska ni göra ikväll ?

KRAM!




Kommentarer
Vickis

Hoppsan hejsan!

Jadu som du kanske läst hägrar magsjukan här hemma, så jag har stängt in A i sovrummet och i resterande delar av lägenheten kan det bli så att dammsugarn åker över golven. Ikväll gör jag middag till mig själv och därefter Melodifestivalen!

Ha en UNDERBAR dag/kväll och natt! STOR KRAM

Sara E

Hallå!



Håller med föregående talare! Magsjuka igen, 3e ggn på mindre än 1 mån för lillgumman min=/ Verkar inte normalt alls, så nyss blev det ett samtal till PVJ. Hoppas du har det trevligare=)



Vi ses! /Sara




Kom ihåg mig?