thursday diary


Kl. 17:10 |



Tröja från GT fick följa med hem idag, otroligt skön. Tyvärr fanns inte dom snygga leggingsen där så det får nog bli ett litet klick från webshopen.



Bokia fick sig ett besök & därifrån kom jag med ett bra organiserat kollegieblock & en skön penna med flera färger. Jag tycker det blir roligare att plugga om man har bra grejjer...

Hej bloggisar! Hur är det med er ?
Själv så mår jag alla tiders & känner mig rätt så pigg trots mycket jobb som varit. När jag kom hem så slängde jag ihop biffar som tydligen blev hur goda som helst & nu ska jag blogga lite. Kan nämligen inte fixa färdigt maten eftersom potatisskalaren råkade befinna sig i diskmaskinen som jobbade för fullt då jag skulle göra mos.

J for precis hemifrån för att hjälpa till på Boxningen, ni vet väl att det är SM i sundsvall just nu ? Så jag har framför mig en ensam kväll som jag tänker spendera i badet &  i soffan. Hur skönt som helst !

Räkna med med updates under kvällen :-)





Kommentarer
Anonym

Så du köpte tröjan,den är fin.

Idag blev det Sushi för mig....du frestade mig igår hi hi...




Kom ihåg mig?