Sömnlös natt


Kl. 08:24 |



Jajjamensan
, inatt har jag inte sovit många timmar & anledningen är väl att jag är så sjukt nervös. Det är massor av fjärilar i magen som gör mig lätt illamående. Nu vill jag bara att detta ska vara över. Igår kväll kikade jag på flera youtubeklipp från just tjejvasan & det gjorde mig lite lugnare. Klarade dom så klarar jag det! Jag måste försöka få bort kraven på mig själv & mer tänka på att det kommer bli en skönt skidtur på lördag! Jag har inga förutsättningar att åka de 3 milen på bra tid, så varför ens ha dom kraven ? Detta eftersom jag har hamnat i ett startled då det inte finns några skidspår kvar!

Nu ska jag bara packa det sista & sen ta en dusch & göra mig ordning. Sen är det nog dags att fara iväg neråt Mora. Om iphonen vill så uppdaterar jag er lite under helgen :-)

TUSEN TACK för all peppning från er, ni är BÄST! Jag kommer göra mitt allra bästa på Lördag, sen får vi se hur långt det går.



NU KÖR VI! TJEJVASAN HERE I COME! *Pepp Pepp Pepp *





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tack så mycket! Jag hade en underbar dag :)

Hoppas du får en härlig fredag och LYCKA TILL imorgon!

Kramar!

Ann-Sofi Engström

Lycka till nu Sara!

Pepp pepp pepp....

Kraaaaam

Linda

Lycka Till!




Kom ihåg mig?