Skön ledig morgon


Kl. 11:22 |


Eftersom det är fredag så hoppas jag på att finna fina tulpaner som kan pryda köksbordet... Fredag = färska blommor! :-)


Godmorgon! Kom upp ur sängen för ca 30 minuter sedan & frukosten har redan slinkit ner i magen :-) Nu ska jag göra mig ordning för denna lediga fredag som jag inte riktigt vet tänker bjuda på. Men planen är iaf att göra ett besök på IKEA medans J jobbar lite på Boxningen. Från IKEA hoppas jag komma hem med blommor till gästrummet & en lampa. MIO & Iittala får sig nog ockå en besök som alltid. Kanske en sväng in på mediamarkt för att kika på en upphängning till tv´n inne i gästrummet, den ska nämligen upp på väggen.

 Jag vill bli färdig med rummet NU!




Kommentarer
Vickis

Kag bara ääälskar tulpaner! SÅ vackra och hör detta halvår till!




Kom ihåg mig?