Skidorna är redo


Kl. 17:04 |


Här ser ni mina skidor som ska ta mig från Oxsta till Mora på lördag! Har nu gjort ordning mina skidor så gott jag bara kan. Vallaväck & skrapat bort all tejp, nu är dom redo att fixas till inför tjejvasan!

Hej bloggisar! Idag vaknade jag lång tid före klockan skulle ringa för att väcka mig & jag känner mig otroligt pigg. Har drömt om tjejvasan &  bara positiva saker än så längen ;-) Ikväll innan jobbet ska jag åka med mina skidor till en av tjejerna som jag ska åka tjejvasan med, hennes man är en vallexpert! :-)

Innan jag åker iväg ska jag se på reprisen av gårkvällens Bigbrother. Hoppas ni får en bra måndagkväll, blir kanske lite mer update senare från jobbet. Dags för natt 2/2. Kram




Kommentarer
Jenny H

Kom ihåg väskan på jobbet imorgon innan du går hem =)

Säger lycka till i förväg om jag skulle missa dig på jobbet.

Kram Jenny H

Sara E

Hallå!



Dom ser snabba ut dina skidor=) Va härligt att du är laddad, fint väder får ni också, härligt! Nästa år ska jag åka ocksåhost Må så gott och kör så de ryker där i Dalarna=) KRAM

Sara

Jenny: Väskan kom jag ihåg :-)

Sara E: Att dom gör ;-) nästa år kan vi väl dra ihop ett gäng från MAVA som ska åka tjejvasan. Vad sägs om MAVA ski crew! ;-)

Sara E

Hehe! ja de gör vi=) Ser att du ska vara i Mora hela helgen. Har du bytt bort söndag el har du glömt bytet? vill ba kolla. Jag kan annars jobba den också om du vill va helledig i helgen??



snart ska jag bege mig mot jobbet, men först halv åtta hos mig och en semla=)

Skidor

Snart är ju hösten över, då är det bäst att köpa nya skidor inför den kommande skidresan på Länna Sport. Dom säljer online och har ett stort sortiment av bland annat Twintips, Twintipskidor, Carvingskidor och damskidor, men även skidhjälmar, pjäxor och skidglasögon. Tydligen ska det vara fraktfritt också. Är man inte skidintresserad så finns det alltid hockeyklubbor, hockeyskridskor, gummistövlar, skyddsskor och fotbollsskor!



Skidor

Snart är ju hösten över, då är det bäst att köpa nya skidor inför den kommande skidresan på Länna Sport. Dom säljer online och har ett stort sortiment av bland annat Twintips, Twintipskidor, Carvingskidor och damskidor, men även skidhjälmar, pjäxor och skidglasögon. Tydligen ska det vara fraktfritt också. Är man inte skidintresserad så finns det alltid hockeyklubbor, hockeyskridskor, gummistövlar, skyddsskor och fotbollsskor!






Kom ihåg mig?