Nyckelring&funderingar kring tjejvasan


Kl. 03:48 |


Snygg nyckelring från See by chloé!

Klockan är 02.46 & det har gått halvtid på jobbet. jag går av passet strax efter sju. Har det lugnt för att vara natten mot måndagen, tror nog att dagpersonalen kommer bli lite paff då det finns tomplatser vid skiftbytet :-) Men det kan ju faktiskt hända mycket på fyra timmar!

 Efter att jag har sovit efter nattpasset ska jag vallaväcka mina skidor inför tjejvasan! Jajjamensan, jag kommer inte åka ett till pass inför tjejvasan! (Nu är det färdig åkt). Sen ska jag åka iväg med dom till en expert som ska få grunda dom ordentligt. Jag har kikat på yr.no & tydligen ska det bli 0 gradigt. Får man åka i bikini ?

Hur skulle du klä dig om du skulle åka 3 mil & temperaturen visade mellan 0 & 3 plus grader ?




Kommentarer
Jenny H

Om jag kommer ihåg rätt så hade vi någon minusgrad då vi åkte. Hade bara första och tredje lagret på mig.

/ Jenny H




Kom ihåg mig?