Nedräkningen har börjat... 12 dagar kvar!


Kl. 20:23 |

Ikväll efter middagen (tomatsoppa) så begav jag mig ut på en iskall PW med Kropp & själv i öronen. Programmet handlade om Sjukvård i hemmet & det är faktiskt något som jag kan tänka mig jobba med när jag blir lite äldre.  Dock när jag kom hem igen så började jag bli täppt i näsan & lite små ont i halsen, tänk om jag börjar bli sjuk ?

Tjejvasan är om 12 dagar
! Tänk om min kropp tänker svika mig ? Det är väl bara att ta en dag i taget & preppa med massa vitaminer. Men det vore inte så konstigt om jag skulle bli sjuk eftersom J har varit sjuk i en hel vecka...

Men va fan, tjejvasan är om 12 dagar! TOLV DAGAR !





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Hihi, fick du något efter jobbet? Här blev jag uppvaktad bättre sent än aldrig och tur var det för mannen min ;)



Du är så tuff som ska åka tjejvasan. Kommer klara det galant tror jag!



Kram kram




Kom ihåg mig?