MOnday diary


Kl. 13:39 |



J kom hem med fina blommor som han fick eftersom han jobbat under SM-veckan. Pryder köksbordet så fint så fint...

Hej bloggisar!  Idag är jag ledig eftersom jag har jobbat hela helgen. Det har varit en behaglig helg på jobbet så jag kan absolut inte klaga på att jag är trött & slut ;-) Idag kom jag upp ur sängen strax före tio & har spenderat förmiddagen med plugg. Eftersom jag missade kursstarten & första föreläsningen så har jag lite att komma ikapp. På onsdag är det föreläsning igen & den kommer jag kunna gå på,skönt.

Nu är det bäst jag återgår till plugget, tanken är att jag ska vara klar med detta ämne tills på onsdag då det blir något helt annat...

Vi hörs senare! Under tiden kan ni väl printa ner vad ni ska äta i veckan. Jag behöver inspiration!  KRAM!





Kommentarer
Daniel

Fina blommor! =)




Kom ihåg mig?