Kvällsfika & förberedelser


Kl. 16:18 |


Helgens enkla dukning. Eftersom jag endast har 2 MATUES tallrikar blev det våra vita vardagstallrikar som jag piffade upp med servett från MARIMEKKO.

Hej bloggisar! Nu har jag jobbat färdigt för denna vecka, känns hur skönt som helst. Nu kan jag verkligen ladda mentalt för Vasaloppet som ni vet går av stapeln på lördag, men vi lämnar sundsvall redan på fredag förmiddag eftersom vi har hyrt en stuga i mora hela helgen.

Nu håller jag på att göra mig ordning då jag ska träffa Viktoria & Emelie tant Anki & fröken Sara för en kvällsfika. Innan ska jag försöka fixa lite todos som står på listan inför avfärd på fredag. B.la ska jag köpa fäste & lite extra valla att ha med mig på spåret. Får inte heller glömma skavsårsplåster (även om jag inte får skavsår av mina pjäxor).

Ha en trevlig tisdagkväll. KRAM




Kommentarer



Kom ihåg mig?