Att packa


Kl. 13:06 |
- Skidkläder (tights, jacka, underställ, handskar, strumpor, trosor, sport bh, pannband + mössa)
- Sovsäck
- Skidor, pjäxor & stavar
- Necessär; Treo, skavsårsplåster, öronproppar, deo, smink, ansiktskräm. Tandborste, tvål + schampoo.
- Handduk
- Mysbyxor




- PULSKLOCKA! Att jag inte har kommit på det tidigare. Hur annars ska jag kunna hålla koll på tiden (vill åka på under 3 timmar)? Hur annars ska jag kunna kontrollera kroppen så den ska orka de 3 milen ? Efter Sprinten måste jag fara in mot stan och spana in en pulsklocka! Jag ser det som en investering inför löpningen som sätts igång nu snart, Pulsträning = KUL träning!

Är det något jag glömt att packa ner ?




Kommentarer
Sanna

Jag antar att du inte vill gå omkring i BARA mysbyxor efteråt så kanske en tröja också? Om du inte har samma kläder osm du åker dit i. Och så måste jag fråga, vad ska du med öronproppar till?

Sara

Sanna: Jag kan inte kommenterna på din blogg, du måste fixa till det! :-) Öronproppar eftersom jag är så känslig för ljud då jag ska sova, t.ex snarkningar osv. Myströja är nu nedpackad ;-)

Ann-Sofi Engström

Lycka till nu Sara!!!

Solglasögon... om solen skiner blir det ganska ljust i ögonen mot all den vita snön.

Kram




Kom ihåg mig?