Vaken :-)


Kl. 14:15 |



All black today! Gravidsmycket fick jag av Johan i present, så fint.

GODMORGON!

Ställde klockan på 13.10 och snooza till 13.30, helt ok ändå. I dag fick jag vara med om mitt första sendrag under graviditeten, rackans så ont det gör! Besväras ni av mycket sendrag ?

Nu har jag gjort mig redo för att åka iväg och beta av todo-listan. Ska bara dricka upp kaffet och läsa era bloggar under tiden. Sen blir dagens mission att INTE somna i soffan under eftermiddagen/kvällen! ;-)





Kommentarer

Ebbe har så mycket fint! Älskar de randiga, klassika plaggen, men har aldrig testat något själv faktiskt :D Kram!

valeria- Mamma till Williot

Men gudans! Vad är det jag har missat, är du gravid?! Men grattis! :)

sara

hello! sendrag är hemskt. Har gått i perioder, men mkt nu på slutet,får kasta sig ur sängen mitt i natten för det gör så satans ont. Hoppas det gick fint att jobba. Du ska se att nattjobbet känns lättare jmf dagslitet. Det tyckte iaf jag. Ha en bra helg...kram




Kom ihåg mig?