Twilight


Kl. 15:51 |


Inviger mina mammajeans idag från H&M, så otroligt sköna. Här är magen i v 19 (18+6)

Hej bloggisar! Nu är jag nybadad efter helgens jobb och känner mig som en ny människa. Vi ska på biteline nu och äta middag och sen kl 18.00 ska vi sjunka djupt ner i biostolarna för att äntligen få se Twilightfilmen. EN dejt med andra ord ! ;-) Vi har väntat med att se twilight eftersom det är sånt liv i biosalongen av alla "barn", hoppas vi har väntat tillräckligt längen! ;-)

Vad gör ni ikväll ?




Kommentarer
britta bloggar

fin mage!

Sara G

Jag ser att vi har hittat likadana byxor =) Verkligen fina. Jag gick tillbaka och kompletterade med ett par blå i samma modell. =) Snaaart ses vi!

Sara *SARASDIARY*

Britta: Tack så mycket.

Sara G: Dom är ju så otroligt sköna. Kikade på flera också med fanns inga fler med stuprör nedtill. Jag kan inte ha bootcut. Jag ska spana lite i tranås tänkte jag på andra ;-) hihi

Linda

Hej Sara Jättefin outfit o mage! =)

karolina, gravid i v. 27 ♥

Vilken fin mage du har!=)

Vanilla - i väntan på liten

Sv: Vad kul att du är halvvägs imorgon! :-)



De där gravidjeansen har jag också haft hela hösten - riktigt sköna OCH snygga! :-)



Jag har gjort lite julgodis ikväll, men nu blir det soffan resten av kvällen! :-)



Kram

elin ♥ Gravid ♥

vilken fin mage!:)




Kom ihåg mig?