tuesday diary


Kl. 15:11 |


Idag myser jag runt i den skönaste morgonrocken från Ginatricot.

Hej bloggisar! Ja men då var julen över och nu väntar vi bara på nyår. Jag skulle gärna vilja städa bort julen idag men om jag känner min sambo rätt vill han ha stjärnorna och julstakarna framme ett tag till.

 Jag vaknade för ungefär en timme sen, sex timmar sömn skrapa jag ihop efter första natten och jag ska ut på min andra och sista lite senare & gärna med några fler timmar sömn i bagaget.

Nu ska jag skrapa ihop inlägget jag lova er igår :-)




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Snygg morgonrock! Jag såg den när jag var på Gina Tricot idag och gjorde några fynd. Kom hem med 3 tröjor och en kofta :-)

Vad mysig den ser ut!

elin ♥ Gravid ♥

Jag önskar att jag hade ett helt hus att dekorera! En tvåa är inte ultimat när man vill ha möbler hihi!

men hyllans placering är jag väldigt nöjd över, och jag äääälskar hyllan!:)



hur mår du och magen?

Här känns det just nu som att jag aldrig kommer vara annat än höggravid :P ( liten svacka idag tror jag) ::P




Kom ihåg mig?