Monday diary


Kl. 12:30 |
Hej bloggisar! Idag tog jag en ordentlig sovmorgon och nu ska jag snart åka mot IKEA. På inköpslistan står vita ramar till några bilder på vårat lilla hjärta som ska upp på en vägg + doftljus. Kanske att jag vågar mig in på Kappahl och köper det första plagget  också? :-) På hemvägen ska jag stanna till på EGO och köra igenom hela kroppen i gymmet, så jag får inte glömma att packa väskan med träningskläder. Så skönt att träna på dagen så man kan slappa i soffan hela kvällen med gott samvete ;-)

Vad gör ni idag ?




Kommentarer
Karolina, gravid i v. 28 ♥

Åh vad skoj med Ikea! Kapphal har ju så fina saker,älskar kläder från deras serie "Newbie".. ett litet tips:)

Kram

Jenny - Blivande 2 Barnsmamma

SV: Ja dom är ju det :) Nu hoppas jag att du skojar med rean?! Köpte dom förra måndagen för fullt pris ju :(



Grattis till graviditeten :)

Jenny - Blivande 2 Barnsmamma

Det va ju verkligen otur! :(

Men tur för dig :)



Tack så mycket, det funkar, tråkigt att klaga när det finns dom som har det värre ;) Allt bra med dig?

Kram




Kom ihåg mig?