ib laursen


Kl. 20:23 |



Nytt från vingåker som fick följa med hem.

Hej bloggisar!

Vi kom hem strax före klockan fem och resan hem gick riktigt bra. Vi gjorde två stopp och det sista i gävlebro för sen lunch/middag. Känns otroligt skönt att vi har packat upp väskan så det är bara att börja tvätta i morgon. Ofta brukar jag vara så trött att jag inte orkar packa upp väskan precis när jag kommer hem, men idag bet jag ihop.

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen med helgens tidningar som jag inte läst + läsa de sista sidorna ur Kepler innan jag somnar för en tidig natt. Känner mig helt slut som artist.

Vi hörs i morgon.





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Supersöta! Skulle också vilja göra ett besök där, hört att man kan fynda mycket :D



Skönt att ni redan packat upp. Själv har jag bara kommit halvvägs och då ändå varit hemma en dag, haha :D



Kram!

Karolina, gravid i v. 29 ♥

Åh, tack så mycket!:)

Vilka superfina skålar,dom vill jag också ha!:)

Stor kram ♥

Ann-Sofi Engström

Dom där skålarna är ju så fina, jag har den lilla i rött. Som svar på sin fråga angående cheesecaken så kan man skippa cointreaun. I orginalreceptet ska man använda citron som smaksättare och digestivekex istället för pepparkakor. Kram på dig




Kom ihåg mig?